Smalsu, ar robotai samdys žmones 2050-aisiais? Norėtumėte virtualia realybe kontroliuoti savo pačių realybę? O gal įdomu, kaip varginantį neapibrėžtumą darbe ir gyvenime paversti kūrybine energija?
Į visus klausimus netrukus atsakys daugybė kūrybos direktorių, redaktorių, prekės ženklų strategų, žurnalistų, verslininkų ir reklamos specialistų iš daugelio Europos šalių. Lapkričio 8–9 d. inovacijoms ir kūrybiškumui atviri protai rinksis jau šeštus metus organizuojamoje didžiausioje kūrybinių industrijų konferencijoje „What’s Next?“
Naujausiomis įžvalgomis – kaip panaudoti kūrybą versle ir verslo žinias kūryboje – dalysis visi pranešėjai, o kiekvieno mūsų žinios ir įgūdžiai – jau asmeninis reikalas. Tačiau rekomendacijos kartais išties gelbsti. Trumpai apie tai, kurių „What’s Next?“ pranešimų vertėtų tikrai nepraleisti.
Marcusas Fairsas (UK), „Dezeen“ įkūrėjas ir redaktorius.
Lapkričio 9 d., 14.00
Būti vieno garsiausių pasaulyje internetinių dizaino žurnalų „Dezeen“ redaktoriumi – atsakingas darbas. Ypač, kai esi išrinktas ir vienu iš 1000 įtakingiausų Londono gyventojų. Būtent taip – atsakingai – Marcusas žiūri į dizainą ir architektūrą. Pirmas jo vizitas Vilniuje bus skirtas papasakoti, kaip dizainas yra komunikuojamas skaitmeniniame amžiuje ir kokius globalius iššūkius architektai ir dizaineriai gali padėti spręsti šiandien. Profesinis Marcuso kelias iki „Dezeen“ portalo – atskira, bet ne mažiau įkvepianti istorija. Jei nepapasakos pats – būtinai pakelkite ranką paklausti.
Nelly Ben Hayoun (FR), „WeTransfer“ potyrių vadovė, Kosmoso Orkestro direktorė ir t.t.
Lapkričio 9 d., 12.30
Savo pranešimą „What’s Next?“ mokslininkė, potyrių dizainerė ir kino režisierė Nelly Ben Hayoun pavadino „Įgyvendinant neįmanoma“. Kosmiškai skambantys jos profesinių veiklų pavadinimai – įrodymas, kaip nereikia stabdyti naujų minčių kasdienėje veikloje. Nelly atvažiuoja ne vien įkvėpti lietuvių publikos, bet ir atskleisti dizaino paslapčių potyrius. O paslaptis ji mėgsta. Londone ir Amsterdame ši žavi prancūzė yra įkūrusi unikalų nemokamą „University of Underground“ universitetą, į kurio paskaitas studentai iš tiesų renkasi požeminėse erdvėse, įsikūrusiose po… naktiniais klubais!
Cédricas Dumont (BE), „Red Bull“ atletas, šuolininkas ekstremalas, High Performance Psychology specialistas.
Lapkričio 8 d., 16.15
Šuolio su specialiu „wingsuit“ kostiumu metu Cédricas skrieja iki 200 km/val. greičiu. Greitu metu jis atskris į „What‘s Next?“ papasakoti jums, kodėl verta plėsti savo komforto zonos ribas, susidoroti su iššūkiais, formuoti tinkamą požiūrį į supančią aplinką, o į bet kurią situaciją išmokti žvelgti šaltai ir apgalvotai. Visai nesvarbu, jei neketinate pakartoti Cédricas šuolių nuo Egipto piramidės, Goktos krioklio ar Vilniaus Televizijos bokšto. Mentorius iš Belgijos yra pratęs įkvėpti ne tik atletus. Jis – diplomuotas High Performance Psychology specialistas, konsultuojantis dideles verslo kompanijas visame pasaulyje.
Deivydas Praspaliauskas, restorano „Amandus“ įkūrėjas ir vyriausiasis šefas.
Lapkričio 8 d., 13.30
Kam ta prezentacija ekrane, jei gali viską patirti tiesiogiai? Apdovanojimais ir atidarytais restoranais kone kasmet su savimi lenktyniaujantis virtuvės šefas Deivydas Praspaliauskas ant „What’s Next?“ scenos pasiruošęs įkurti… interaktyvų restoraną. Jame šefas bandys parodyti ir paaiškinti, kaip versle veikia pridėtinės vertės turinčios smulkmenos ir kodėl unikali vartotojo patirtis yra tokia svarbi.
Naomi Roth (FR), virtualios realybės ekspertė, dėstytoja, verslininkė-inovatorė.
Lapkričio 9 d., 15.30
Virtuali realybė daro vis didesnę įtaką įvairioms visuomenės sritims. Tačiau ar žinome, kaip virtualios realybės padedami galime geriau kontroliuoti savo pačių realybę? Koks tiksliai yra tas virtualios realybės poveikis žmogaus prigimčiai? Pateikti įdomių įžvalgų apie realaus ir virtualaus pasaulių santykį ir atsakyti į visus kylančius klausimus iš Prancūzijos į „Loftą“ atvyks VR guru Naomi Roth.
Clare McNally (DE), kūrybinės prekės ženklų konsultavimo kompanijos McNally Unlimited© įkūrėja ir kūrybos direktorė.
Lapkričio 8 d., 14.45
Šiuo metu susiduriame su daugybe socialinių, ekonomikos, aplinkosaugos ir politinių problemų. Tekstų kūrėja, prekės ženklų strategė, autorė ir pedagogė Clare McNally prekių ženkluose mato neišsemiamą potencialą. Ne pasipelnyti, o prisidėti prie geresnės ateities kūrimo. Nagrinėdama galios, atsakomybės ir integralumo klausimus viešnia iš Danijos bandys išsiaiškinti, kas turėtų prisiimti socialinę atsakomybę versle. Ne abstrakčiai, o gvildendama pavyzdį po pavyzdžio, konkrečius agentūrų, kompanijų ir prekės ženklų sėkmės ir klaidų istorijas.
Justinas Jautžemis, „Hungry Scout“ prekių ženklų strategijos ir inovacijų studijos įkūrėjas ir inovacijų strategas.
Lapkričio 8 d., 14.45
2014 m. JK buvo testuojamas pirmasis Dirbtinio Intelekto (DI) lauko reklamos stendas, vėliau DI sukūrė naują Rembranto paveikslą, o viena japonų agentūra „pasisamdė” DI kūrybos vadovą. Ką jau kalbėti apie DI režisuotus bei prodiusuotus filmus ir muzikinius kūrinius. Ar verta kūrėjams sunerimti? Kaip kūrybą ir jos procesus keis DI ir kokios yra pastarojo ateities galimybės? Daugybę naujų minčių ir įžvalgų jums pažers Justinas Jautžemis.
Vaidotas Valantiejus, strategas, turintis humoro jausmą.
Lapkričio 8 d., 15.30
Pusryčių dribsniai gelbsti benamius gyvūnus, indų plovikliai skelbia manifestus motiniškai meilei, limonadai kovoja prieš socialinę neteisybę. Ar ir jus kartais aplanko jausmas, kad „šis prekės ženklas tai jau tikrai persistengė“? Pasimokyti, kaip nereikia elgtis konferencijoje kvies ir apie beviltišką prekės ženklų siekį būti superdvasingiems kalbės Vaidotas Valantiejus.
Vertingų įžvalgų, kaip ir konferencijos pranešėjų, lapkričio 8–9 „LOFTE“ bus kur kas daugiau. „What’s Next?“ konferencijos turinys organizatorių kruopščiai atrenkamas su turinio partneriais, remiantis tarptautinių tendencijų prognozavimo agentūrų analizėmis (Trend Reports), didžiausią dėmesį skiriant naujiems verslo ir kūrybiškumo modeliams, naujausioms technologijoms ir šiuolaikinio kūrybiško žmogaus gyvenimo būdui. Tai bus dvi koncentruotos dienos, kupinos idėjų, įžvalgų, įgūdžių ir pažinčių.
„What’s Next?“ konferencija pirmiausia skirta kūrybinių sektorių atstovams ir verslo, mokslo ir technologijų žmonėms, kurie domisi kūrybiniais sprendimais ar ieško kūrybingų žmonių. Tiems, kurie nori žengti koja kojon su pasaulinėmis naujienomis, kurios jau yra sėkmingai naudojamos, pasimokyti iš gerų pavyzdžių, praktiškai išmokti inovatyvių metodų ir juos taikyti tuoj pat, gauti įžvalgų ir naujų naudingų pažinčių.
Organizatorių informacija