Atrodo, Alisos lentyna apaugo mišku, o ji pati pradėjo pankuoti… Ant pakabų pakibo miškinė „Tribe“ kolekcija barzdočiams, girios ir gatvių kultūros įkvėpti naujo ženklo „labàdienà“ marškinėliai ir kepurės, krepšys su pelėdomis, nedievobaimingos A&V biblijos bei romanai ir Nemo grafika „atskiesti“ marškinėliai, dar truputis anarchijos iš lietuviško „Freak Factory“ fabriko ir šis tas iš medžio su X ženklu… Miškas mums padėkos.
„TRIBE“ KOLEKCIJA „WOODSY“ („MIŠKINIS“)
Jaunosios dizainerės Marina Žuravliova ir Donata Maldonytė („Tribe“), įnešusios dosnų indėlį į barzdų mados populiarinimą Lietuvoje, neseniai sukūrė ir savo vyriškos kolekcijos „lookbooką“. Dar pernai gavusios „Injekcijos“ dozę, o šiemet pasirodžiusios ant „Mados infekcijos“ podiumo, dizainerės sako, kad jų kolekciją įkvėpė Skandinavijos šalių gamta, natūralumas, kalnai, medžio gyvumas, ornamentas, faktūra, žmonės ir barzdoti vyriškiai. Barzd-On!
Nuotraukos Marijaus Seibak, grimas Vytautės Bukauskaitės
A&V, DENIO NEMO KUCHTOS IR „AUDIMO“ DRABUŽIAI
LIETUVA
Kas atsitiko, kai į vieną gaują suėjo Aleksandras Pogrebnojus, Vida Simanavičiūtė, grafikos dizaineris Denis Kuchta, o viską užbaigė lietuviškas prekės ženklas „Audimas“? Taip gimė projektas, tapęs reikšminga A&V 2010 / 2011 m. rudens-žiemos drabužių kolekcijos dalimi. Tą kartą riboto tiražu dizainerių sukurti marškinėliai pagaliau tapo įperkami net paprastam mirtingajam. Dabar puikiai tiktų į Londono olimpines žaidynes važiuojantiems pasipuošti…
A&V RANKINĖS-KNYGOS
LIETUVA
KAINA 390 EURŲ (APIE 1350 LITŲ)
Tampytis su savimi biblijas, romanus ir apsakymus po vakarėlius ar miesto gatves gal ir ne pats geriausias sumanymas, bet tik ne tada, kai kalbame apie A&V knygas-rankines… Biblija, Shakespeare’as, o gal Dumas?..
Nuotraukos „PIX studija“
KĖDĖ „X“
LIETUVA
Lietuvos dizaino tėvo Naurio Kalinausko kėdė iš naujos kolekcijos „X“. Tinka visokioms erdvėms ir atskleidžia naujas faneros, kaip baldinės medžiagos, pritaikymo galimybes.
„FREAK FACTORY“ DRABUŽIAI
LIETUVA
Dizainerė Jeva Bartusevičiūtė („Freak Factory“) savo taką į mados pramonę pradėjo Ciuricho (Šveicarija) menų universitete. Vėliau nepriklausomą, anarchišką ir siurrealistišką Jevos darbų kryptį suformavo Niujorko kultūra ir bendradarbiavimas su amerikiečių mados panke – kultine dizainere Betsey Johnson. Taigi dabar Jevos darbuose atsispindi aistra iliustracijai, lietuvių ir rusų šaknys bei ironiška šiuolaikinės popkultūros interpretacija. Naujausia jos kolekcija „Boy’s Toy“, klausia, kas su kuo žaidžia? Kieno valdžia? Kokia etiketė užklijuojama ant dėžės, į kurią įspraudžiamos šiuolaikinės moterys? Mama, meilužė, verslininkė, šventoji ar kekšė?!
MARŠKINĖLIAI IR KEPURAITĖS „LABADIENA“
LIETUVA
KAINA NUO 23 EURŲ (APIE 80 LITŲ)
Naujas dizainas gatvės neformalams: riedlentininkams, dviratininkams, riedutininkams ir panašiems teigiamiems gatvės chuliganams. Lietuviško miško motyvais bei grafika iliustruotos kepuraitės ir marškinėliai, apie kuriuos dar išgirsite ne kartą…
RANKINĖ-KELIONINIS KREPŠYS „SEPIA“
LIETUVA
KAINA 950 LITŲ
Dizainerė Laura Dailidėnienė („Daili“) pristato ypatingą kelioninį krepšį iš naujausios 2012–2013 m. rudens-žiemos kolekcijos. Oda, spalvingos rankenos, dugnas su origamio pelėdžiukais ir didysis geometrinės pelėdos įspaudas rankinės šone. Tikrai patogus daiktas ir atrodo įspūdingai.